dissabte, 23 d’octubre del 2010

Dimecres 20/10/2010

He patit molésties en el genoll dret, en un moment vaig patir pq no fos menis, però desprès de fer-me fer la prova de McMurray, ho vaig descartar. A un company de corredors.cat que és fisioterapeuta li vaig explicar una mica la situació per mail i em va dir que és molt probable que l'aturada m'hagi fet perdre massa muscular en el genoll i que juntament amb la desviació pélvica doncs castigui l'articulació. Conclusió:muscular el genoll.
Avui, abans de fer rutina he sortit a córrer:  
En 36'34''... a una mica més de 6'20''/km
Desprès en el gimnàs he fet:
3x10 de extensions de quàdriceps en màquina:22kg
3x10 de flexions de quàdriceps en màquina:22kg
3x(7-10) de curl de biceps en màquina:22kg
3x(7-10) de press d'hombros en màquina:22kg
3x10 de rem en banc:22kg
Més 3x10 (d'abdominals laterals, superiors i inferiors)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada